Regulaminy sklepów internetowych
 Obsługa prawna e-commerce

CERTYFIKAT OCHRONY KLIENTA

Zaloguj się

Zobacz jak w prosty sposób zyskać zaufanie klientów i podnieść konwersję sprzedaży.

Poznaj korzyści Certyfikatu Ochrony Klienta

Kliknij, żeby zobaczyć jak działa certyfikat

 

 

 

 

 

 

Jak przebiega proces certyfikacji ?

1
Audyt strony
Zgłoś udział w cerytyfikacji wybierając opcję "Zamów certyfikat". Przeprowadzimy analizę treści strony internetowej na której działa sklep lub serwis www. Sprawdzimy zgodność regulaminu, polityki prywatności oraz procesu zamówienia towaru lub usługi z obowiązującymi przepisami prawa.
2
Raport z audytu
Otrzymasz informację co, gdzie i jak należy zmienić na stronie internetowej, aby działać zgodnie z prawem (regulamin, polityka prywatnoci, pliki cookies, strony informacyjne, karty produktów, ścieżka zakupowa, pola zgody pod formularzami kontaktu i rejestracji etc.).
3
Dostosuj sklep lub  serwis internetowy
Zalecenia zawarte w raporcie należy wdrożyć na stronie internetowej sklepu lub serwisu. Po uzyskaniu informacji o wdrożeniu, nasi specjaliści sprawdzą czy zmiany zostały wprowadzone prawidłowo. 
4
Uzyskaj Certyfikat
Po wdrożeniu raportu uruchomimy Certyfikat Legalny Biznes i przekażemy instrukcję jak umieścić Certyfikat na stronie sklepu/serwisu internetowego. Odtąd możesz korzystać z opieki prawnej i monitoringu przez 12 miesięcy.

 
 
12 miesięcy
390zł netto
zamów certyfikat
Masz pytania?

Newsletter

Prawo e-commerce
Ochrona danych osobowych
Baza certyfikatów

Baza certyfikatów

Baza certyfikatów

Ochrona konsumentów

Ochrona konsumentów

Ochrona konsumentów

Ochrona konsumentów

Zobacz certyfikat

Ochrona konsumentów